Alla inlägg den 19 maj 2011

Av attfakallasigmamma - 19 maj 2011 09:23

Jag är på jobbet idag men jag tror att jag kommer gå hem efter lunch. Min mage känns fortfarande som om den var full med glasskärvor och varje steg jag tar gör väldigt ont.


Imorgon klockan 14 är det besök hos kliniken igen får att få domen om hur många ägg som har blivit befruktade! Har läst på en del andras bloggar att deras läkare har ringt dem dagen efter för att ge besked om hur det har gått. Det gör tydligen inte vår vilket som jag tycker är lite dumt. Nu måste man ju gå en dag extra och undra hur det har gått. Tänkt om inte ett enda ägg av de 18 vi fick ut har blivit befruktade?! Jag har ju förstått genom att läsa andras bloggar att bara för att man fått ett bra resultat den enda gången betyder inte det att man får det nästa gång. Fast bra och bra, något fel var där ju iom att den lilla cellen inte ville stanna kvar. Men utan befruktade ägg kommer man ju inte ens så långt.


Ikväll kommer en väninna som bor i Italien på besök    Hon tyckte att vi kunde gå ut och power walka fredagmorgon. Jomenvisst tänkte jag, med tanke på min snigelfart som jag håller med min onda mage så lär det ta halva dagen att komma runt kvarteret! Jag tror dessvärre hon får gå på promenad själv.




Presentation

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, saknar dig, älskar dig. Jag sörjer din frånvaro, trots att vi aldrig träffats. Du, mitt älskade barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Medsystrar och bröder

Historik

Insemination 1

Datum: 28e januari 2011

Negativt gradviditetstest 12 februari.

 

IVF nr 1

Datum: 4 mars 2011

Resultat: 12 ägg, 9 befruktade, 0 ägg till frysen.

1 embryo återinfört.

Negativt gradviditetstest 18 mars 2011

 

IVF nr 2

Datum: 20 maj 2011

Resultat: 18 ägg, 11 befruktade, 7 ägg till frysen.

1 embryo återinfört.

Negativt gradviditetstest 5 juni 2011

 

 

Email

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

IVF 3


Ovido - Quiz & Flashcards