Alla inlägg den 1 juni 2011

Av attfakallasigmamma - 1 juni 2011 09:22

Nu har toalettångesten börjat på allvar. Att inte gå på toaletten, eller att gå på toaletten hela tiden för att kolla om det hemska hemska blodet har kommit. Känna efter, mensvärk? Vad betyder finnen? Mensfinne?


Igårmorse  hade jag som jag skrev lite ont i magen och det hade jag igårkväll också. Ett litet molande mitt på magen och som gör lite ont om jag trycker på stället. Jag tycker att jag har likadant idag. Är det en annorluna mensvärk? Fast nu känns det nästan som början på en urinvägsinfektion. Det liksom ilar lite. Åh, vad de här dagarna fram till testdag är fruktansvärda. Jag vill att det ska bli D-day somtidigt som jag inte vill det. Jag känner på mig att det inte har fungerat nu heller men samtidigt vill jag inte tänka så. Bort med alla negativa tankar, bort med all negativ stress! Positiv energi in!

Vi har testdag på lördag den 4e, men jag undrar om jag inte testar på fre 3e. Fast av någon anledning har jag fått för mig att man inte ska kolla förtidigt, att det betyder otur....

Hur ska jag ta mig igenom dessa dagarna!? Kom och hjälp mig   


Presentation

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, saknar dig, älskar dig. Jag sörjer din frånvaro, trots att vi aldrig träffats. Du, mitt älskade barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Medsystrar och bröder

Historik

Insemination 1

Datum: 28e januari 2011

Negativt gradviditetstest 12 februari.

 

IVF nr 1

Datum: 4 mars 2011

Resultat: 12 ägg, 9 befruktade, 0 ägg till frysen.

1 embryo återinfört.

Negativt gradviditetstest 18 mars 2011

 

IVF nr 2

Datum: 20 maj 2011

Resultat: 18 ägg, 11 befruktade, 7 ägg till frysen.

1 embryo återinfört.

Negativt gradviditetstest 5 juni 2011

 

 

Email

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

IVF 3


Ovido - Quiz & Flashcards