Alla inlägg den 28 juni 2011

Av attfakallasigmamma - 28 juni 2011 20:28

Dagarna innan mens. Jag måste vara världens trögaste person för varje månad lyckas jag inbilla mig att det kanske har lyckats. Dagarna innan mens går jag på nålar och hoppas, hoppas, hoppas att ett litet under ska ha skett! Min senaste mens var efter vårt misslyckade IVFförsök och därför har jag inte riktigt vetat vilken dag det kommer att falla på nu. Ska jag utgå ifrån när jag fick min förra mens så borde jag få den igen nu på fredag, men jag vet ju som sagt inte pga progestronet under behandlingen.

Självklart såg jag en röd prick i trosorna imorse och kände hur jag sjönk ner i allt det där svarta och sorgsna inom mig. Några timmar senare så hade det inte kommit mer blod hur myckat jag än hade sprungit på toaletten och stirrat på toalettpappret. Så nu har jag lyckats "inbilla" att det kanske blöder lite för att ägget sätter sig. Jag fattar inte hur jag lyckas! Jag VET ju att det inte är så! Hur kan jag trots att jag vet fortsätta tro på ett mirakel?! Det är 3 dagar till min mens ska komma så jag behöver definitivt inte oroa mig. Den kommer komma, som ett brev på posten. Finns det något som jag kan lita på så är det att min mens kommer att komma. På dag 27, som alltid.

Presentation

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, saknar dig, älskar dig. Jag sörjer din frånvaro, trots att vi aldrig träffats. Du, mitt älskade barn.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Medsystrar och bröder

Historik

Insemination 1

Datum: 28e januari 2011

Negativt gradviditetstest 12 februari.

 

IVF nr 1

Datum: 4 mars 2011

Resultat: 12 ägg, 9 befruktade, 0 ägg till frysen.

1 embryo återinfört.

Negativt gradviditetstest 18 mars 2011

 

IVF nr 2

Datum: 20 maj 2011

Resultat: 18 ägg, 11 befruktade, 7 ägg till frysen.

1 embryo återinfört.

Negativt gradviditetstest 5 juni 2011

 

 

Email

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

IVF 3


Ovido - Quiz & Flashcards